reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislava Beňová

Branislava Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mama a som slobodná. Takže oslovujete ma slečna mama, prosím. Nie, slobodná mamička. Ďakujem.Usmievam sa na svet a verím, že všetko má v sebe krásno a dobro :-) Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

reklama

Súkromné

Takto vyzerá správny dobrovoľník

Branislava Beňová

Takto vyzerá správny dobrovoľník

V dňoch 21. a 22. augusta 2006 sa v Ružomberku stretli, tí správni dobrovoľníci. Prečo správni? Tieto dni bolo ponúkané: maľovanie, nocľah. Pri tejto predstave niekto vidí drinu, a my vidíme zábavu, správnu krvnú skupinu po kope, uvoľnenie, relax.

  • 30. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Toto sa ma týka....?!?

Branislava Beňová

Toto sa ma týka....?!?

Pred dvomi dňami teda v pondelok ráno o pol ôsmej dobehla cestou do roboty susedka s tým, že ráno o piatej boli pod našimi oknami policajti, sanitka, že videla stáť mladého chalana so zaklonenou hlavou a potom ležal a fotili ho. Nejaký mladý chalan.....

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 293x
  • 3
Videla som lásku....

Branislava Beňová

Videla som lásku....

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu